Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
Ακρίβυναν οι ντομάτες; Δες το Google Price Index (GPI)
Όπως ανέφεραν οι Financial Times σε άρθρο τους χθες, η Google χρησιμοποιεί την αχανή βάση δεδομένων της (δες πχ το Google Products) από διαδικτυακές αγορές για να κατασκευάσει ένα τιμάριθμο (Google Price Index, GPI) με τον οποίο θα μπορεί να υπολογιστεί σε ημερήσια πια βάση ο πληθωρισμός. Ο επικεφαλής οικονομολόγος του Google Hal Varian, τόνισε ότι το GPI δεν θα αντικαταστήσει παραδοσιακά μέτρα του πληθωρισμού καθώς το online καλάθι έχει διαφορετική σύνθεση από το παραδοσιακό καλάθι της νοικοκυράς. Προς το παρόν το GPI δεν είναι διαθέσιμο στο ευρύ κοινό.